Editorial Lifestyle

5 recomandari pentru antreprenori – cum sa nu dai faliment

single-image

Distribuie si prietenilor tai!

Cateva recomandari pentru cei care detin o afacere si doresc sa o pastreze la un nivel acceptabil, fara sa ajunga in faliment. 

1. Clientul este foarte important si de obicei are rabdare. Dar, daca ii spui o ora, fa sa se intample. Nu il pune sa te astepte inca 2 ore si sa revina el cu un telefon ca sa afle statusul. Noteaza intr-un carnetel ora la care trebuia sa il contactezi. Daca a aparut o problema ce nu tine de tine, nu uita sa-l informezi.

2. Nu iti bate joc de client. Stim ca esti foarte ocupat si ca nu ai timp sa discuti 5 minute la telefon. Dar, nici sa-l repezi pe client si sa-i vorbesti urat nu este in regula. Incearca sa inchizi convorbirea intr-un mod politicos.

3. Clientul trebuie recompensat. Daca este un client fidel, arata-i ca iti pasa de el. Ii poti oferi mici avantaje sau macar o cafea. Orice ca sa-i arati ca il cunosti si ca nu este un strain in magazinul tau.

4. Fa-ti timp pentru tine. Uneori ai nevoie de o pauza ca sa nu dai gres. I-ati timpul necesar pentru un restart bine meritat. In caz contrar, s-ar putea sa pierzi controlul afacerii.

5. Preturile sunt importante. Analizeaza constant competitia si incearca sa oferi un pret asemanator sau chiar mai bun. Nu uita ca majoritatea clientilor intreaba de pret si in alta parte. Ofera un raport calitate-pret bine echilibrat.

S-ar putea sa va intereseze:

shares