Afaceri

Afacere cu pizza – investitie paguboasa si cu probleme

single-image

Distribuie si prietenilor tai!

Tot mai multi romani se gandesc la afacere cu pizza. S-au scris carti despre investitie in pizzerie. Fiecare antreprenor care doreste sa faca o pizzerie crede ca poate sa aduca ceva nou. Fiecare antreprenor analizeaza competitia si trage concluzia: „nu exista pizza adevarata la noi in oras. Eu o sa fac altfel, pizza de calitate”

Urmeaza investitii de zeci de mii de euro

Locatie in chirie, angajati, utilaje, autorizatii etc. Zeci de mii de euro pana sa va puteti apuca de treaba propriu zisa. Cand totul este pregatit, va veti da seama ca trebuie sa investiti in publicitate. Prezenta in motoarele de cautare costa pe luna in jur de 1.000 – 2.000euro in marile orase. Nu apari, nu existi. Dar, in final va dati seama ca nu suna telefonul. Preturile sunt prea mari. Oamenii gasesc pizza mai ieftina la competitie. Ieftina si cu oferta 3+1 gratis. Si ati adus parmezan din Italia, mozzarela scumpa si alte ingrediente care fac o pizza extraordinara. Daca nu incepeti sa reduceti cantitatile sau calitatea, s-ar putea sa intrati rapid in faliment.

Aceasta este patania unui antreprenor din Cluj-Napoca, un oras in care competitia este agresiva in orice domeniu. Acelasi lucru este valabil pentru cele 10 mari orase din Romania. Acolo unde exista competitie agresiva, de multe ori calitatea nu mai este un standard care va poate ajuta sa va diferentiati.

Cate pizzerii sunt de vanzare?

Pizzerii la cheie. Multe! Puteti sa gasiti in aproape orice oras o pizzerie de vanzare. Oare de ce? Cei care sunt vechi pe piata si si-au facut un nume rezista bine pentru ca nu sunt nevoiti sa mai investeasca in publicitate mii de euro lunar.

Lasati un comentariu

Your email address will not be published.

S-ar putea sa va intereseze:

shares