Bani & Economie Editorial

Motivatia intr-un business nou si nu numai

single-image

Distribuie si prietenilor tai!

Ai o luna promitatoare, totul curge in favoarea ta, semnezi cu noi clienti, clientii actuali te recomanda si iti „popularizeaza” compania, totul pare sa curga in favoarea ta si mai ca nu iti vine sa crezi. Apoi vine urmatoarea luna, lucrurile incetinesc pana par ca se opresc cu totul, unii clienti decid sa lucreze cu altcineva sau pur si simplu nu par sa mearga asa cum ti-ai dori; cu atat mai mult atunci cand serviciul pe care il prestezi nu este unul lunar de tip „abonament” sau nu este indispensabil.

Suna cunoscut? Eu o sa fiu cinstit si o sa recunosc ca mi se intampla uneori.

Indiferent de cauza aceste regrese ne afecteaza motivatia in cresterea business-ului, ne fac sa nu ne mai concentram pe micile detalii obositoare care insa fac diferenta intre noi si concurenta. In perioade de genul asta nu prea ne dorim mai mult decat sa uitam de toate si sa folosim timpul nostru in alte scopuri.

Poti fi un profesionist desavarsit, poate cel mai bun din domeniu, dar asta reprezinta doar o parte din ecuatie, caci sa cresti un business este o munca de durata si foarte costisitoare ca timp, aici ai nevoie si de multa rabdare.

Sa fi motivat in permanenta este nerealist insa trebuie ca nivelul motivatiei noastre sa prezinte o oarecare omogenitate in timp fara scaderi si cresteri bruste in perioade scurte.

Pentru toate astea simt nevoia sa zic ca motivatia reprezinta un factor crucial pe termen mediu si lung si vreau sa enunt urmatoarele sfaturi:

  1. Fa-ti timp si pentru tine – este usor si des intalnit sa ne pierdem in mail-uri in task-uri si in termene limita, muncim mult si de multe ori nu facem decat sa muncim pentru lucruri care nu aduc bani sau pentru oportunitati de colaborare care nu se mai materializeaza niciodata. Daca business-ul este nou mai ajungem si sa le facem pe toate de unii singuri din lipsa de bugetare pentru personal sau din imposibilitatea de a atrage personal suficient de pregatit.

Ajungem sa uram acel business pe care il indrageam inainte pentru ca ne ocupa timpul mult si uneori inutil.

Concluzia este simpla, avem nevoie de o pauza, avem nevoie de timp pentru noi, pentru familie, pentru prieteni si pentru hobby-uri. Pauza nu inseamna sa ignoram clientii si sa le inchidem telefonul, inseamna sa nu mai punem atata presiune pe noi insine in incercarea nerealista de a dubla business-ul peste noapte.

  1. Constuieste relatii profesionale – nu stiu legislatia, nu stiu sa fac marketing, nu stiu sa administrez finante, nu ma pricep la publicitate. SI. CE. DACA? Cauta parteneri de incredere, cauta oameni motivati care sa se potriveasca cu tine, nu numai ca motivatia si pasiunea lor le va tine si pe ale tale vii dar vei evita probleme de tot soiul pe care nici nu stiai ca le poti avea si calitatea si siguranta serviciilor tale va creste precum si siguranta finantelor tale. Nu iti construi afacerea imprejmuita de un zid in spatele caruia tu esti one-man show.
  2. Gaseste surse de inspiratie – cei mai bogati oameni ai planetei au pornit saraci si fara relatii in lumea business-ului (Bill Gates, Steve Jobs, Andrew Carnegie etc.). Tine minte, nimanui nu i-a fost usor, o sa reusesti si tu dar trebuie sa ai rabdare si consecventa!
  3. Sa ai mereu un scop mai mare decat simplul business – imi doresc sa fiu cel mai mare antreprenor in domeniu din zona mea geografica, imi doresc sa devin un brand, imi doresc sa inovez tehnologia, imi doresc sa imi depasesc conditia, imi doresc sa ofer siguranta familiei mele si cat de multe altele as putea enumera. Niciodata nu ne dorim un simplu business, niciodata nu trebuie sa uitam ca business-ul nostru este doar un mijloc de a atinge un scop si nu scopul in sine! Nimic nu ne motiveaza mai tare decat sa nu uitam care este scopul nostru de fapt!

          Cat despre noi, ei bine MGAccounting isi propune sa ofere servicii de consultanta si contabilitate in Bucuresti care sa ajute clientii si putem spune ca daca ei nu cresc nici noi nu o sa putem sa o facem, pentru noi cel mai important lucru este ca imaginea noastra in piata sa fie impecabila si sa aducem plus valoare clientilor nostri si cinste calitatii de expert contabil. Ne propunem sa ajungem una din cele mai mari firme de contabilitate din Bucuresti sector 4 si acest scop se materializeaza prin colaborarile solide bazate pe respect mutual si proactivitate. Bineinteles ca orice oameni normali si noi de dorim sa oferim liniste si siguranta familiilor noastre dar credem cu tarie ca siguranta finantelor noastre este direct legata de siguranta finantelor clientilor nostri!

           Va recomand sincer sa nu va pierdeti niciodata motivatia, tineti mereu minte care este scopul vostru de fapt, tineti mereu minte sa va faceti timp si pentru voi, tineti mereu minte ca trebuie sa aveti incredere si in altii si sa va bazati pe oameni pregatiti din domenii de care are nevoie afacerea voastra si tineti mereu minte: cei mai bogati oameni ai planetei au devenit asa pentru ca nu s-au nascut asa!

Articol scris de firma de contabilitate Bucuresti MGaccounting

S-ar putea sa va intereseze:

shares