Afaceri Editorial

Transportatorii de marfa si mobila din Bucuresti se saboteaza reciproc

single-image

Distribuie si prietenilor tai!

Campaniile de publicitate platita sunt menite sa aduca potentiali clienti prin intermediul motoarelor de cautare. Din pacate, pentru ca nu stim cum sa mai facem rost de clienti si nu intelegem scopul unei competitii, indiferent de domeniu, recurgem la metode urate de a sabota concurenta.

Cum? Foarte simplu. Firma de transport marfa X cauta in motorul de cautare serviciul pe care il ofera. Se afiseaza cateva site-uri concurente, iar administratorul firmei X stie ca daca o sa dea click, il va taxa pe concurent cu o suma de bani. In transport marfa si mobila (pe Bucuresti), clickul poate sa coste chiar si 15 lei, in functie de zile. Apoi, administratorul X o sa intre si de pe smartphone sau orice alt device care se poate conecta la o alta sursa de internet. Isi va ruga si prietenii, familia etc. Astfel, la finalul zilei, firma Y intra in cont si vede ca a fost taxat cu 100 lei, insa telefonul nu a sunat deloc.

Sigur, acest fenomen se intampla in multe alte domenii de activitate si uneori este greu de blocat toate aceste click-uri false.

S-ar putea sa va intereseze:

shares